mandag 18. januar 2010

Årets første FO!


Da var det tid for å blogge om årets første ferdige strikkeprosjekt! Jeg fant endelig noe fornuftig å bruke det selvstripende Wollmeisegarnet til :-) Det ble et bursdagsskjerf til pappa! Jeg ble ganske fornøyd med det, men det ble kanskje litt smalt etter blokking? Har enda litt garn igjen, så om mottakeren synes det er for smalt, får jeg rekke opp avslutningen å strikke litt mer på det. La inn en stripe blått for å få litt mer spenning mønsteret.


Angrer litt på at jeg ikke tok bilde av sokken jeg nesten strikket ferdig før jeg bestemte meg for at mønsteret og garnet absolutt IKKE gikk sammen...
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Margrethe sa...

Det ble skikkelig fint! Jeg så jo sokken og det skjerfet er veldig mye finere :)

Jeg må bare dokumentere litt garn, så kommer det et innlegg fra garnbutikken i New York. Du kan glede deg!

Siena sa...

Kjempestilig skjerf - den blå stripen gjorde susen!

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails