mandag 2. juli 2012

Pausefiskkluter


Mens jeg fremdeles strikker på voksengenser på pinne 3 (Solen av Marianne Isager), måtte jeg ha noe mindless (tankeløst? Hva i all verden sier man på norsk?) å bedrive parallelt. Søstersen ønsket seg heklakluter, så da ble det det. Ikke spesielt spennende, men veldig avslappende og hyggelig fordi det går så fort. Nå er jeg tom for klutegarn, så hva søren skal jeg ta meg til når vi skal se Game of Thrones i kveld?

Edit: Har lagt inn bildet i en litt bedre versjon (fremdeles et halvdårlig mobilbilde) siden mobilblogging ikke akkurat var noen stor suksess.

1 kommentarer:

kamelone sa...

Hm, dette var mitt første forsøk på mobilblogging. Tror det blir med det inntil jeg finner en bedre app. Ikke kan jeg velge hvor bildene skal være og bildet ble komprimert til det ugjenkjennelige.

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails