tirsdag 13. april 2010

Give away hos Ingrid Riddervold!

Ingrid Riddervold, kjent fra innlegg om melkekartong-lommebøkene sine i bl.a. Bonytt, har en utrolig inspirerende blogg. Hun er stor på gjenbruk, ikke bare av melkekartonger, men også slips, gardiner og forskjellig. 

Og nå arrangerer hun en super "give away" hvor du kan vinne alt på bildet over!

Det morsomme er at vi har vært på husflidsleir sammen da vi var små! Ser ut til at vi begge har holdt håndarbeidsinteressen ved like, selv om hun har tatt det noen hakk lengre enn meg...

4 kommentarer:

Ingrid Riddervold sa...

Takk for trivelig innlegg! :-D
Men hva heter du? Det var jo endel deltagere på de leirene :-)

kamelone sa...

Jeg heter det samme som deg :-) Og så var jeg der med mine besteforeldre og yngre søster som heter Mari. Jeg var veldig sjenert på den tiden og gjorde nok veldig lite av meg...

Mari sa...

så kjekt:) Åsså er du søskenbarnet til Ane, det er hun Ingrid vet best hvem er:)
De to lommebøkene jeg nettopp fikk i posten Ingrid, var til farmoren min. Hun så min, og ba meg bestille to til henne:)

kamelone sa...

Åj, her ble det mye forvirring i Ingrid'ene! Hehe.

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails