mandag 12. april 2010

Bandittsmekker

Da har jeg endelig fått sydd litt igjen. Det ble noen enkle bandittsmekker. Har laget mønsteret selv etter noen kjøpte smekker fra Name It. Baksiden er offwhite fleece fra en eldgammel fleecegenser og fremsiden er kasserte t-skjorter. Fleecen var litt slapp i fisken så på den blå brukte jeg strykeinnlegg for å stive litt av. Ble straks mye bedre!
Navnebåndene fra Mina Namnband kom i posten for et par dager siden og jeg har fått brukt dem for første gang på disse smekkene. Litt usikker på hvordan jeg skal bruke dem. Synes de blir litt prangende å sy på hele båndet på fremsiden, spesielt på så små plagg som dette. Prøvde meg på to ulike versjoner. Er egentlig mest fornøyd med hvordan jeg gjorde det på den blå, men da kommer sømmen over k'en i kamelone. Bestilte båndene med et ekstra mellomrom mellom figuren og teksten, men vet ikke om det gikk igjennom.
Dere andre som har navnebånd herfra, hvordan bruker dere dem?
Posted by Picasa

1 kommentarer:

Linda sa...

Kjempe flotte smekker! Skulle ønske jeg kunne sy:-)

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails