onsdag 17. mars 2010

Hverdagsluksus!

Inspirert av Pretty Ditty har jeg laget meg kanelbollelapper (forsøk på norsk oversettelse av Cinnamon Bun Pancakes) til frokost! Og det på en helt vanlig onsdag :-)

Oppskriften finnes her. Maissirup droppa jeg; det er vel ikke noe som finnes i et gjennomsnittlig norsk hjem? Og så gadd jeg ikke smelte smør så brukte en dæsj nøytral olje isteden.

4 servings er nok til 4-5 store lapper. Altså akkurat passe frokost for meg :-p

Jeg nøt mine med eplemos (epler og kanel er jo en super kombinasjon!) og en god kopp kaffe fra min splitter nye Nespresso Clitz. Supergodt!

Neste gang, for det blir helt sikkert en neste gang, tror jeg at jeg skal være litt mer generøs med kanelen og ha i en liten dæsj kardemomme også.
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Margrethe sa...

Sånne vil jeg gjerne ha!

Det blir forresten skift på ytre i år, Statoil var først ute med å sende ut tilbud (faktisk før søknadsfristen til Aker var gått ut) så da håper jeg og stikke innom masse :)

kamelone sa...

Å, det blir koselig! Veldig kjekt å ha noen som er like strikkenerd som meg, er ikke så mange som holder ut en skikkelig god garndiskusjon ;-)

Og nå kan vi jo nerde litt over sying også! Morsom liten sak du har fått tak i, følger spent med hva du får til med Mini!

Nattfiol sa...

Nam, nam, nam

;-)

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails