onsdag 13. april 2011

Jeg vant, jeg vant!


Jeg har vært så utrolig heldig å vinne masse flott i Ingrid Riddervolds giveaway! Passa helt perfekt, for min forrige kartonglommebok som jeg har kjøpt fra Epla-butikken hennes har begynt å gå litt i oppløsning. I tillegg fikk jeg sykkelsetetrekk, to par flotte øredobber, en retropung og et nydelig nostalgismykke! Lykke!

Har vært utrolig dårlig med blogging i det siste. Selv om jeg har strikka ganske mye! I følge Ravelry så har jeg 16 ferdige prosjekter som jeg ikke har blogget noe som helst om. Åtte luer, et skjal, en cardigan og en vest til ett-åringen, to par sokker og to par votter. Og en tunika jeg har designet selv som jeg har hatt ett nesten ferdigskrevet mønster til liggende i snart ett halvt år. Jeg har bare vært helt elendig på å ta bilder, og mye er nå gitt bort...

På grunn av kameravegringen har jeg også lånt bildet av tingene jeg vant fra Ingrids blogg istedenfor å ta egne bilder...

Nei, nå når dagene blir lengre og fotograferingslyset blir bedre må det full skjerpings til!

1 kommentarer:

Frihet sa...

Gratulerer med flott premie!!

Klikk deg innom bloggen min og gjett, mulig du vinner en premie!!!

Fin kveld!!

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails