onsdag 26. mai 2010

Smekkeoverflod


Jeg kjøpte en pose med voksdukrester på Stoff & Stil en tid tilbake og tenkte jeg skulle sy noen smekker til vesla av disse. Så jeg satte i gang, og det var så gøy at det ble 4 stk før jeg visste ordet av det. Og jeg har duk nok til veldig mange flere, så jeg bestemte meg for å forsøke å selge noen.

Så jeg har rett og slett åpnet Epla-butikk! Dere finner den enkelt på adressen http://kamelone.epla.no. Foreløpig kun disse fire smekkene til salgs, men det kommer nok mer etterhvert. Om ikke annet for å kvitte meg med alle de tingene jeg strikker som allikevel ikke passer i størrelsen ;-)

Løp og kjøp!
Posted by Picasa

4 kommentarer:

Linda sa...

Så fine de er:-) Det er jo så kult å ha og ingen har like:-) I like!

Vibeke sa...

Gratulerer med eplabutikk! Så spennende :) Også må jeg skryte litt av epla - for de hyggeligste handlene skjer definitivt på epla! Lykke til med salget av de supre smekkene :)

Og veldig hyggelig at du vil være med på min give-away:) Ha en flott dag :)

strikkepanja sa...

Kjempefine smekker! Jeg er ofte innom bloggen din og leser. Det er både inspirerende og informativt. Håper du fortsetter lenge med å vise frem de fine tingene du lager. Jeg var spesielt imponert over brudekjolen som ble til dåpskjole :-)

Veronica sa...

Så flotte smekker!! Takk for at du deltar på min give away!:)

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails