tirsdag 31. desember 2013

Tøfler

 
Lite blogging i det siste. Det har vært rimelig travelt med to barn, to flyttinger, ny jobb på begge oss voksne, to barnehagebytter og en barnehagestart. Men nå begynner vi å komme på plass, så det får kanskje være et nyttårsforsett å blogge litt oftere?
 
I nyhuset er det tidvis svært gulvkaldt. Sånn er det med gamle hus. Så nå har jeg endelig tatt meg tid til å strikke noe til meg selv: Tøfler. Veldig kjapt gjort, ferdig på noen få timer. Tror jammen jeg må strikke flere å ha som gjestetøfler!
 
Prosjektinfo:
Mønster: Duffers - revisited
Størrelse: 39-40 regular
Garn: Naturgarn Soft fra Gjestal og Fritidsgarn fra Sandnes.
Pinne: 7 med mer
 
De ble tovet en runde på 40C syntetisk (1 time 45 min). Da de kom ut avaskinen var de alt for små, rundt str 30... Men ved å strekke masse i dem, tvinge dem på føttene og gå med dem til de tørket, så passer de nå perfekt!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails