torsdag 26. november 2009

Modellen har ankommet!

18. november kom vesla til verden, så nå har jeg modell til å prøve alle babyklærne jeg har strikket! Siden vi foreløpig har tilbrakt det meste av tiden innendørs, er det ikke så mye som har blitt brukt enda. Men voksebodyen og ballong-buksene ble prøvd ut på den første trilleturen.

Veldig fornøyd med buksene, så jeg lover å skrive oppskrift på den. Voksebodyen passet OK, men den var litt trang under armene så jeg tror ikke den kan vokses så mye i, dessverre.

Restegarnsokkene fra forrige innlegg har også blitt mye brukt.

Har ikke blitt noe strikking i det hele tatt etter at vi kom hjem fra sykehuset. Ikke at jeg ikke har hatt tid, men jeg vet bare ikke hvilket av alle prosjektene jeg holder på meg jeg skal prioritere. Så da sitter jeg her og surfer og leter etter nye prosjekter istedenfor ;-)

1 kommentarer:

Mari sa...

sødingen!! glede meg te å treffe na!

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails